Friday, November 28, 2008

SKT

Hari ini hari terakhir kena submit SKT...saya petang-petang semalam sudah submit, sebab malas nak fikir-fikir lagi.

Argghh....penilaian manusia..saya tidak peduli (pinjam kata -kata seorang rakan "dunia jer semua tuee") Kita jarang boleh memuaskan hati semua orang. Lalu apabila mengadap bos, saya beritahu apa yang saya buat pada tahun ini disertai laporan-laporan saya.

Saya percaya pandangan Allah kepada saya lebih penting dari penilaian manusia. Bukan tidak berfikir untuk mendapat markah yang tinggi, tetapi saya lebih tertumpu kepada apa yg saya beri itu sama ada berkesan atau tidak untuk orang lain.

Saya memohon ampun dari Allah atas kedhaifan dan dosa-dosa saya.

2 comments:

Abang Long said...

Lakukan dengan ikhlas, yang penting mendapat keredhaan Allah.

Basyiraa Zahra said...

Abang Long,
Terima kasih kerana melawati blog saya ini. Bagaimana boleh terjumpa blog ini?
Maaflah, saya masih belum habis menuntut ilmu untuk mencantikkan lagi blog saya ini.

Terima kasih.

Basyiraa Zahra