Friday, June 11, 2010

Pau Ayam

Pau Ayam
Saya berguru dengan mertua di kampung semasa pulang cuti sekali sekala. Mempelajari apa yang Mr A suka makan. Tetapi kadang kala saya tidak mempraktikkannya pun. Lalu ilmu tu berlalu bagai air yang mengalir. Baru-baru ini, saya datang mood rajin, lalu mencuba membuat pau ayam kesukaan Mr A. Sebenarnya mudah ajer, tapi bila sikap malas tahap dewa saya ini muncul semuanya tak jadi..hehehe... gambar di atas adalah hasil pau ayam saya. Puas hati....hehee....habis 15 biji!!

5 comments:

seDetik said...

salam..
camana tu caa masak pau ayam.. mau juga kan mencoba. :)

seDetik said...

salam..
camana tu caa masak pau ayam.. mau juga kan mencoba. :)

seDetik said...

salam
Nampak memang sedap... Sbb dah rasa dalam mimpi tadi.. Ingin juga nak coba.. Macam mana resepinya..

Basyiraa Zahra said...

heheh..senang jer..potong sengkuang hiris, ayam rebus dalam periuk, letak atas kuali...hehehe

Basyiraa Zahra said...

heheh..senang jer..potong sengkuang hiris, ayam rebus dalam periuk, letak atas kuali...hehehe