Thursday, November 17, 2011

MENANTI DETIK KELAHIRAN ANAKNDA




Hari ini genaplah kandungan saya mencecah 39 minggu. Bila-bila masa saya akan melahirkan zuriat ini. Memanti penuh debar kelahiran si permata hati setelah sekian lama menunggu....doa say atak putus-putus agar anak ini sihat dan sempurna. Allah menguji saya dengan kesihatan tidak menentu seminggu ini, penyakit lelah saya kembali menyerang, siap dengan batuk. berulang kali ke klinik mengambil gas....saya masih kuat untuk ke pejabat hari ini. Kepada yang membaca blog ini, saya mohon maaf andai saya tidak selalu mengemaskini bahan dari blog ini. kesibukan dengan tugas menyebabkan saya sering kurang masa untuk bermanja-manja dengan blog ini. Namun saya selalu pula membuka blog-blog kepunyaan orang lain untuk membacanya. Saya mohon maaf atas keterlanjuran kata-kata saya, doakan saya selamat melahirkan anak ini. Insya Allah tarikhnya 25/11/2011 ini. Moga kehidupan tuan puan semua diberkati Allah hendaknya.

No comments: